De voorbereidingen! - Reisverslag uit Biezenmortel, Nederland van Moniek Hendriks - WaarBenJij.nu De voorbereidingen! - Reisverslag uit Biezenmortel, Nederland van Moniek Hendriks - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen!

Door: Moniek Hendriks

Blijf op de hoogte en volg Moniek

16 Januari 2018 | Nederland, Biezenmortel

3 maart is het zover! Dan vertrek ik voor 3 maanden naar het mooie Suriname! Nadat mijn broer en zussen mij voor zijn gegaan, is het nu de beurt aan de jongste van het stel! Tijdens mijn verblijf in Suriname ga ik stage lopen bij de Mr. Huber stichting in Paramaribo. Daar zal ik mij bezig houden met de verzorging en stimulering van kinderen met een beperking in hun ontwikkeling. Op deze manier hoop ik iets te kunnen bijdragen aan de maatschappij daar, maar ook om erachter te komen of het werken met kinderen met een beperking mij echt ligt. In Suriname zal ik natuurlijk veel mooie avonturen beleven, maar er moet ook gewoon gestudeerd worden. Dus naast alle binnenlandse tripjes, zonnen en feestjes, is het ook hard werken. Ik moet ervoor zorgen dat ik mijn stage goed afsluit, zodat ik na de zomervakantie aan het afstudeerjaar kan beginnen!

Op school ben ik druk bezig om alles te regelen en voor te bereiden. Ik probeer om nog zoveel mogelijk opdrachten in Nederland te doen, zodat ik in Suriname meer tijd heb om te genieten! De komende tijd is dus even heel druk, maar ik weet waar ik het voor doe!

Ik verblijf in een studentenhuis met 6 andere studenten in het mooie Paramaribo. Hier heb ik helaas nog geen contact mee. Maar ik heb afgelopen vrijdag een leuke borrel gehad met andere meiden die ook in Suriname stage lopen, wanneer ik er ook zit! Het was erg gezellig om elkaar te ontmoeten en over Suriname te praten. Het begint nu echt te kriebelen! Ook gaat er een dorpsgenootje én oud vriendinnetje naar Suriname. Dit geeft mij een gerust gevoel, iemands vertrouwd in het verre Suriname!

Ik zal jullie ontzettend missen, daarom heb ik een verzoekje aan jullie. Wanneer ik `jankend' in het vliegtuig zit, of jullie mis. Ik wil graag een mooie afspeellijst maken met allemaal liedjes die jullie hebben toegestuurd. Dus heb je een liedje die je aan mij doet denken, of met een boodschap die je me mee wilt geven?Zet deze dan in de reacties, of app het me. Dan zorg ik ervoor dat jouw liedje in mijn afspeellijst komt! Op deze manier heb ik jullie allemaal toch een beetje bij me! Dankjewel!

Vanaf 3 maart zal ik op deze site mijn mooie verhalen met jullie delen, zodat jullie er toch een beetje bij zijn! Nu ga ik weer verder met de voorbereidingen, want het is zo 3 maart!

Tot snel!

Liefs, Moniek

  • 16 Januari 2018 - 11:53

    Riëtte Van Venrooij :

    Moniek veel plezier met de voorbereidingen. En heel veel succes dadelijk daar. Daarna zien we je graag weer terug. Als je ons mist dan denk maar aan clowntje Piet en dan denk je zeker weten aan ons. De draken zullen je missen

  • 16 Januari 2018 - 12:01

    Mam:

    Je gaat een geweldige tijd tegemoet. Xxx mama

  • 16 Januari 2018 - 13:20

    Tante Lenie:

    Eindelijk is jou tijd gekomen Moniek

  • 16 Januari 2018 - 14:39

    Lisette Beekmans:

    Succes met de voorbereidingen Monique

  • 16 Januari 2018 - 21:01

    Paul En Marina:

    Hey Moniek,
    heel dapper dat je de uitdaging aangaat!! We zijn trots op je!
    Succes met de voorbereidingen nog en een superfijne tijd daar!!
    Veel liefs en een dikke kus van Paul en Marina

  • 16 Januari 2018 - 22:24

    Ine Willemen:

    Lieve Moniek! Geweldig dat je dit avontuur aan gaat!
    Wat zul jij veel rijke ervaringen op doen! Geniet er heerlijk van!

  • 16 Januari 2018 - 22:24

    Ine Willemen:

    Lieve Moniek! Geweldig dat je dit avontuur aan gaat!
    Wat zul jij veel rijke ervaringen op doen! Geniet er heerlijk van!

  • 21 Januari 2018 - 08:58

    Harrie :

    Zal je missen mijn schoondochter maar maak er een leuke tijd daar van en doe goed je best dan zal het zeker allemaal goed gaan komen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Moniek

Op deze site kun je mijn ervaringen in Suriname lezen.

Actief sinds 16 Jan. 2018
Verslag gelezen: 608
Totaal aantal bezoekers 7790

Voorgaande reizen:

03 Maart 2018 - 01 Juni 2018

Stage in Suriname

Landen bezocht: